Nezařazené

Tereza Paterová

Sbohem, meruňková marmeládo!

Nedávno jsem se probudila s chutí na kakao a obyčejný rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou. Naštěstí mám obchod opravdu kousek a tak jsem s nadšením vyrazila. Vstoupila jsem do příjemně vychlazené prodejny s jasným cílem nákupu a rozhodnuta, že se nenechám ničím jiným zlákat.

8.8.2013 v 13:35 | Karma článku: 22.52 | Přečteno: 1287 | Diskuse

Tereza Paterová

První láska...

To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky!

16.10.2012 v 22:01 | Karma článku: 12.25 | Přečteno: 805 | Diskuse

Tereza Paterová

Bezdomovec v popelnici a já?

Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici.

26.9.2012 v 20:00 | Karma článku: 12.97 | Přečteno: 1029 | Diskuse

Tereza Paterová

Pravidlo tří dnů - Blbost!!!

Najednou se k Vám dostane pravidlo tří dnů a tak celé tři dny čekáte, v hlavě Vám neběhá nic jiného než čas ukrajující ty tři dny. Někdy čekáte i déle, v záplavě myšlenek Vás napadne se ozvat první, protože, co když ten druhý si myslí, že Vy vyznáváte pravidlo tří dnů. Napíšete...

12.1.2011 v 16:10 | Karma článku: 13.84 | Přečteno: 3131 | Diskuse

Tereza Paterová

Lidská hloupost aneb pojďme zbohatnout

...Vaše práce bude spočívat v tom, že necháte vyjít inzerát (vylepíte letáky), kde nabídnete, že půjčíte každému (v registru neplatičů, bez příjmu atd.), počkáte si, až se někdo ozve, zajedete k němu anebo ho necháte dojet za Vámi, podepíšete výše zmíněnou smlouvu a za zpracování „předschválené“ smlouvy si od dotyčného vezmete zálohu, většinou ji objasníte jako poplatek za zpracování smlouvy a zhruba za pět dnů zavoláte, že úvěr byl v konečném stádiu zamítnut...

6.1.2010 v 20:53 | Karma článku: 23.48 | Přečteno: 2403 | Diskuse
Počet článků 32 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3008
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)