Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rozchod

Cítím vinu za jeho bolest. Rozchod samotný je po každé těžký, i když jste ten, kdo to ukončil. Vím, že konec nechápe, neví, kde se stala chyba a já mu nedokážu odpovědět, tak aby mě pochopil...

Jste ve vztahu, který po čase nějak a někam odejde, prostě vyšumí. Čekáte, že tenhle začátek je tím posledním, říkáte si, že svůj den v bílém prožijete právě s ním, že mu porodíte kupu dětí a že si jednou se svraštělou kůží sednete vedle něho na verandu do houpacího křesla a budete poučovat vnoučata o tom, že by se neměli tolik přecpávat,  tím koláčem, který jste jim vlastně upekla.

A najednou Vám dojde, že tuhle budoucnost prožijete s někým jiným.  Co s tím? Snažit se to hezké vrátit zpět? Pracovat na vztahu? Anebo říci sbohem člověku, s kterým nejste štastná? Rozhodla jsem se, že nemá smysl být spolu. Několik měsíců jsem si kladla otázku, kam ten cit zmizel?

Najednou mi došlo, že nechci být v tomhle umělém vztahu, ve kterém vlastně miluje jen jeden. Každý z nás má chyby a já osobně jich mám určitě dost. Růžové brýle spadly a najednou jsem zjistila, že nemáme nic společného. Došlo mi, že chyby mého partnera, ač nejsou nijak obrovské nedokážu příjmout. Věřím tomu, že si jednou nějaká slečna bude ťukat na čelo, jak jsem ho mohla nechat jít.

Každá z nás má zhruba načrtlou představu o svém budoucím protějšku a snad i každá má pár stejných požadavků. Musí přeci být hodný, milý, tolerantní, mít mě rád, ale co když to nestačí? Myslela jsem si, že tyto vlastnosti mi budou stačit k tomu, abych byla ve spokojeném vztahu. Uvědomila jsem si, že chci něco víc.

I přesto, že jsem řekla sbohem a těším se na znovu nabití pomyslné svobody, mi je smutno. Jsem v porozchodové depresi, nejím, nespím a piju litry vína, což mi vůbec nejde. Cítím vinu za jeho bolest a na dně láhve hledám odpuštění za utrpení, které jsem mu způsobila. Rozchod samotný je po každé těžký, i když jste ten, kdo to ukončil. Vím, že konec nechápe, neví, kde se stala chyba a já mu nedokážu odpovědět, tak aby mě pochopil. Možná jsem sobec, ale mít rád sám sebe a uvědomit si, co chci je přeci klíčem ke spokojenému životu. Mě se vyslovením rozchodu strašně ulevilo a i na úrok jeho trápení jsem ráda, že jsem tak učinila.

Nemůžu žít s někým, komu jeho lásku nedokážu opětovat.  Přísahala jsem si, že nikdy nikoho nedostanu na citové dno a najednou jsem já ta, která ubližuje. Nikdy neříkej nikdy a je mi vážně líto, že mě rozchod nebolí, tak jak by měl.  Můj dojem mrchy se mi umocňuje díky jeho prosbám o šanci, kterou mu už dát nemohu, ten cit je pryč a nezbylo nic, není cesty zpět.

Tyranie se prodlužuje díky společnému soužití, snažím se tu být, co nejméně, ale i přesto vidím to zoufalství, bolest, nepochopení, tu lásku i nenávist. Přála bych si, aby mě nenáviděl, bylo by to pro něj snazší, ale to příjde. Chci, aby trpěl, co nejméně, ale vůbec netuším, jak se k němu mám chovat.  Ráda bych mu vše ulehčila, ale není to v mých silách.

Každý konec přeci znamená nový začátek…

Autor: Tereza Paterová | sobota 27.2.2010 19:21 | karma článku: 18,09 | přečteno: 2187x
  • Další články autora

Tereza Paterová

Sbohem, meruňková marmeládo!

Nedávno jsem se probudila s chutí na kakao a obyčejný rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou. Naštěstí mám obchod opravdu kousek a tak jsem s nadšením vyrazila. Vstoupila jsem do příjemně vychlazené prodejny s jasným cílem nákupu a rozhodnuta, že se nenechám ničím jiným zlákat.

8.8.2013 v 13:35 | Karma: 22,85 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Cestování v MHD aneb mám si nechat všechno líbit?

Nechci dnes řešit generační problémy či otázku, zda se má či nemá uvolňovat v MHD místo k sezení starším občanům. Většinou se setkám s poděkováním, někdy mé automatické, milé gesto nemá žádnou reakci, občas se setkám i s odmítnutím a stává se, že reakce by se dala označit za silnou negaci. O MHD v Praze by se dalo napsat tisíce blogů a stále bychom měli prostor k tomu, abychom psali dál a dál. Můj dnešní příběh jsem se, ale rozhodla publikovat.

22.10.2012 v 18:28 | Karma: 31,62 | Přečteno: 2056x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

První láska...

To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky!

16.10.2012 v 22:01 | Karma: 12,25 | Přečteno: 807x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Bezdomovec v popelnici a já?

Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici.

26.9.2012 v 20:00 | Karma: 12,97 | Přečteno: 1029x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Zubař aneb můj včerejší skutečný horor!

Předtím než začnu popisovat svůj včerejší zážitek, tak bych ráda předeslala, že se o své zuby opravdu starám. Čístím je dvakrát denně, používám mezizubní kartáčky i zubní nit, snažím se docházet pravidelně! Bohužel je můj chrup v žalostném stavu, i když jsem do něj investovala majlant!

25.9.2012 v 21:43 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1981x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik