Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Černý déšť

Párkrát jsem se snažila napsat báseň, vím, že nikdy nebudu poetičkou v pravém slova smyslu, avšak mě jejich tvorba baví a snad proto bych Vám ráda jeden z mých pokusů představila.

 

Dnes si nasadím plynovou masku,
jen tak schovám smutnou tvář,
křehké tělo uložím pod deku,
kam nepronikne sluneční zář!
Dekadentně zachraňujíc bledou duši,
když černý déšť se na ní snáší.
Šedivé oči civí na nataženou kuši
jejíž šíp se nezastavitelně blíží
Snad se ho snažíš zastavit
dokud sevřenými ústy křičím
pokus se nás prosím zachránit 
než hrot učiní nás ničím...

Autor: Tereza Paterová | neděle 23.9.2012 9:05 | karma článku: 5,48 | přečteno: 507x
  • Další články autora

Tereza Paterová

Sbohem, meruňková marmeládo!

Nedávno jsem se probudila s chutí na kakao a obyčejný rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou. Naštěstí mám obchod opravdu kousek a tak jsem s nadšením vyrazila. Vstoupila jsem do příjemně vychlazené prodejny s jasným cílem nákupu a rozhodnuta, že se nenechám ničím jiným zlákat.

8.8.2013 v 13:35 | Karma: 22,85 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Cestování v MHD aneb mám si nechat všechno líbit?

Nechci dnes řešit generační problémy či otázku, zda se má či nemá uvolňovat v MHD místo k sezení starším občanům. Většinou se setkám s poděkováním, někdy mé automatické, milé gesto nemá žádnou reakci, občas se setkám i s odmítnutím a stává se, že reakce by se dala označit za silnou negaci. O MHD v Praze by se dalo napsat tisíce blogů a stále bychom měli prostor k tomu, abychom psali dál a dál. Můj dnešní příběh jsem se, ale rozhodla publikovat.

22.10.2012 v 18:28 | Karma: 31,62 | Přečteno: 2055x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

První láska...

To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky!

16.10.2012 v 22:01 | Karma: 12,25 | Přečteno: 807x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Bezdomovec v popelnici a já?

Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici.

26.9.2012 v 20:00 | Karma: 12,97 | Přečteno: 1029x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Zubař aneb můj včerejší skutečný horor!

Předtím než začnu popisovat svůj včerejší zážitek, tak bych ráda předeslala, že se o své zuby opravdu starám. Čístím je dvakrát denně, používám mezizubní kartáčky i zubní nit, snažím se docházet pravidelně! Bohužel je můj chrup v žalostném stavu, i když jsem do něj investovala majlant!

25.9.2012 v 21:43 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1981x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Zpověď

Pokaždé, když se vracím domů, se před mojí ulicí nadechnu ve své hluboké dekadenci a vyhlížím Tvé auto. Stál by si tam aspoň zpola tak zmatený a rozervaný jako já? Zakletá v čase, v dobách minulých.

24.9.2012 v 12:10 | Karma: 8,94 | Přečteno: 887x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

snad je to láska

Párkrát jsem se snažila napsat báseň, vím, že nikdy nebudu poetičkou v pravém slova smyslu, avšak mě jejich tvorba baví a snad proto bych Vám ráda jeden z mých pokusů představila.

23.9.2012 v 11:16 | Karma: 7,14 | Přečteno: 523x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Strom

Párkrát jsem se snažila napsat báseň, vím, že nikdy nebudu poetičkou v pravém slova smyslu, avšak mě jejich tvorba baví a snad proto bych Vám ráda jeden z mých pokusů představila.

22.9.2012 v 23:06 | Karma: 7,45 | Přečteno: 469x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Pravidlo tří dnů - Blbost!!!

Najednou se k Vám dostane pravidlo tří dnů a tak celé tři dny čekáte, v hlavě Vám neběhá nic jiného než čas ukrajující ty tři dny. Někdy čekáte i déle, v záplavě myšlenek Vás napadne se ozvat první, protože, co když ten druhý si myslí, že Vy vyznáváte pravidlo tří dnů. Napíšete...

12.1.2011 v 16:10 | Karma: 13,84 | Přečteno: 3135x | Diskuse| Ona

Tereza Paterová

Fandí tato doba promiskuitě?

...Již několikrát jsem od pánů tvorstva slyšela, že muž, který vystřídal desítky sexuálních partnerek je borec, ale žena, která by měla ten samý počet partnerů je hned hanlivě označována jako běhna či matrace!...

17.10.2010 v 14:08 | Karma: 14,07 | Přečteno: 2227x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Záchodové prkénko aneb důvod k hádce?

Ze svého omylu jsem tedy procitla a s nepochopením v očích jsem byla svědkem, jak velký problém to ve skutečnosti je. Má tedy muž pokaždé prkénko zvednout a posléze položit? Nebo ho má žena pokládat? Co instalace mušle?

7.3.2010 v 21:01 | Karma: 19,43 | Přečteno: 2920x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Když se strašpytel dívá v noci a sám na horor...

Za hodně dlouhou dobu mě film vážně vyděsil natolik, že mě dohnal mě do situace, kdy jsem přemýšlela jak se bez úhony dostat z obýváku na záchod!

5.3.2010 v 20:15 | Karma: 29,61 | Přečteno: 4065x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Starý deník, nové já...

Při pomalém balení mých věcí jsem našla svůj „ztracený náctiletý deník“. Uvařila jsem si čajík a pečlivě se začetla. Byla jsem v šoku z toho, jak se změnil můj postoj k sobě samé. Tolik nenávisti k vlastnímu bytí, plno sebelítosti, smutku ze svého vzhledu, bolesti, podceňování a deprese z nepochopení...

5.3.2010 v 17:31 | Karma: 15,33 | Přečteno: 1460x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Rozchod

Cítím vinu za jeho bolest. Rozchod samotný je po každé těžký, i když jste ten, kdo to ukončil. Vím, že konec nechápe, neví, kde se stala chyba a já mu nedokážu odpovědět, tak aby mě pochopil...

27.2.2010 v 19:21 | Karma: 18,09 | Přečteno: 2187x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Mít rád je vzácnější....

Dříve jsme měli rádi nebo dokonce zbožňovali svíčkovou a dnes ji milujeme, ze slov velkého citu jsme vytvořili nějaký gurmánský žebříček chutnosti.

19.2.2010 v 18:45 | Karma: 16,83 | Přečteno: 1424x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Valentýn aneb svět se proti mně snad spikl

Celé nákupní centrum bylo poseto srdíčky, z výloh květinářství na mě svítilo datum 14.2., pekařství nabízí koblížky ve tvaru srdce, v papírnictví je k vidění balící papír se srdíčky, v nákupních košících se objevují kýčovité postavičky, které svírají srdíčka, přáníčka nám vyznávají lásku

5.2.2010 v 20:20 | Karma: 16,86 | Přečteno: 1623x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Co je po happy endu?

A co muži? Těm se přeci taky četly pohádky, nebo ne? Mám pocit, že většině jiné než nám a proto se nám smějí, když pláčeme u přeslazeného dojáku

29.1.2010 v 15:30 | Karma: 10,13 | Přečteno: 1167x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Poslední cigareta?

Netuším, co se stalo, ale rozhodla jsem se, že s tím vážně skončím. Asi jsem na sebe chtěla být hrdá! První velká zkouška mé odvahy nastala

28.1.2010 v 14:25 | Karma: 28,56 | Přečteno: 4456x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Miláčku ráno prostě NE!

Nechápu, jak někdo může mít chuť pomilovat se s někým, kdo sotva otevřel oči plné ospalek a nemůže ani promluvit, protože má v puse jako v polepšovně!

25.1.2010 v 20:11 | Karma: 24,44 | Přečteno: 3641x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Dvakrát do stejné řeky…no a co potom potřetí?

Byla jsem zničená, nejenom psychicky ale i finančně. Jakožto zoufalá žena jsem se uchýlila i k mnoha zoufalým činům, brečela jsem na veřejnosti a telefonicky ho prosila, aby se ke mně vrátil. Ano tak moc jsem se ponížila nejenom v jeho očích.

24.1.2010 v 17:37 | Karma: 19,78 | Přečteno: 2127x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik