Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

První láska...

To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky!

Byla jsem svědkem té nejčistší, nevinné a upřímné lásky, která se dá spatřit. Ta křehkost i dětskost první lásky mě nutila k nejhlubšímu obdivu z bezstarostnosti a možná i k malé závisti. To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky! Chtěla jsem zastavit čas, být nezúčasněným pozorovatelem a užívat si tu chvíli, kdy jsem se nedokázala ubránit úsměvu. Možná to byl ten nejkýčovitější okamžik mého týdne, ale i přesto mě rozněžnil a celý den byl najednou veselejší.

Jako každé pracovní ráno jsem se tísnila v metru, když v tom nastoupil malý, blonďatý chlapeček, který za ruku něžně svíral roztomilou, culíkatou holku bez předních zubů v puntíkaté sukénce. Už jen to samotné bylo rozkošné. V poměrně plném metru se uvolnilo místo k sezení, pomohl ji sundat školní aktovku, která byla snad větší než ona sama a nechal ji si sednout, přičemž její tašku opatrně položil na zem. Stál nad ní a ač jsem neslyšela, co si říkají, tak se nedal přeslechnout smích té bezzubé a pihaté mladé slečny. Culila se jakoby byl ten nejlepší z komiků, přičemž si pohrávala se svými zrzavými vlásky. Nespustil z ní ani na moment oči. Stál nad ní jakoby snad mohl být tím princem, o kterém ji maminka před spaním čte. Tolik roztomilosti na pracovní ráno jsem skoro nemohla ustát, ale zároveň jsem se nemohla nedívat dál. Začala jsem se domnívat, že jsem se musela ocitnout v dětské verzi Popelky a hledala jsem filmový štáb. Nehrála sice žádná hudba a i přesto jsem byla naplněna romantickou chvílí. Celý vagon se na ně s úsměvem díval, snad každý odložil noviny, knihu, mobil, jen aby se nechali nabít tou pozitivní energií, která z nich přímo vyzařovala, stejně jako tomu bývá, když vychází letní slunce. Věřím, že nejenom mě zlepšily den.

I když jsem nechtěla, tak se metro posunulo až k okamžiku jejich opuštění toho vagonu, který skutečně rozsvítily. Chlapeček nezklamal, vlastně jsem ani nic jiného nečekala. Vzal ze země tašku, stoupl si před děvčátko, držíc ji za ruku, ji prorazil cestu ven, přes to stádo šedých obyvatel, kteří se chtěli dostat dovnitř dříve než všichni vystoupí. Před metrem ji pomohl aktovku nasadit a vysloužil si tu nejdokonalejší pusu, kterou mu culíkatá princezna mohla dát. Odjíždíme a všichni se dívají, jak nám tihle prvňáčci ruku v ruce mizí z dohledu. Byla jsem smutná a zároveň šťastná, že se mi podařilo vidět v dnešní době takové děti, protože to se jen tak někomu nepodaří.

Děkuji Vám, bylo to krásné ráno a upřímně doufám, že Vás takhle šťastné znovu potkám!

Autor: Tereza Paterová | úterý 16.10.2012 22:01 | karma článku: 12,25 | přečteno: 807x
  • Další články autora

Tereza Paterová

Sbohem, meruňková marmeládo!

Nedávno jsem se probudila s chutí na kakao a obyčejný rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou. Naštěstí mám obchod opravdu kousek a tak jsem s nadšením vyrazila. Vstoupila jsem do příjemně vychlazené prodejny s jasným cílem nákupu a rozhodnuta, že se nenechám ničím jiným zlákat.

8.8.2013 v 13:35 | Karma: 22,85 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Cestování v MHD aneb mám si nechat všechno líbit?

Nechci dnes řešit generační problémy či otázku, zda se má či nemá uvolňovat v MHD místo k sezení starším občanům. Většinou se setkám s poděkováním, někdy mé automatické, milé gesto nemá žádnou reakci, občas se setkám i s odmítnutím a stává se, že reakce by se dala označit za silnou negaci. O MHD v Praze by se dalo napsat tisíce blogů a stále bychom měli prostor k tomu, abychom psali dál a dál. Můj dnešní příběh jsem se, ale rozhodla publikovat.

22.10.2012 v 18:28 | Karma: 31,62 | Přečteno: 2056x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Bezdomovec v popelnici a já?

Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici.

26.9.2012 v 20:00 | Karma: 12,97 | Přečteno: 1029x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Zubař aneb můj včerejší skutečný horor!

Předtím než začnu popisovat svůj včerejší zážitek, tak bych ráda předeslala, že se o své zuby opravdu starám. Čístím je dvakrát denně, používám mezizubní kartáčky i zubní nit, snažím se docházet pravidelně! Bohužel je můj chrup v žalostném stavu, i když jsem do něj investovala majlant!

25.9.2012 v 21:43 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1981x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Zpověď

Pokaždé, když se vracím domů, se před mojí ulicí nadechnu ve své hluboké dekadenci a vyhlížím Tvé auto. Stál by si tam aspoň zpola tak zmatený a rozervaný jako já? Zakletá v čase, v dobách minulých.

24.9.2012 v 12:10 | Karma: 8,94 | Přečteno: 887x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik