Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mayday

29. 1. 2010 9:27
Pasta

Neni pasta jako pasta:-)

0 0
možnosti

marvinka

28. 1. 2010 20:07
Lidi,

s těmi příspěvky tady to vypadá, že jste článek ani nečetli. Xkrát tady čtu, že to má autorka partnerům říci nebo že je firgidní. Kdyby jste to pořádně četli, víte, jak to doopravdy je. :-/

0 0
možnosti

SID09

29. 1. 2010 8:20
Re: Lidi,

Ale četli - a takovýto typ ženských je poměrně častý. O sexu jen mluví, či píšou a skutek utek ! ;-D!!

0 0
možnosti

honer

28. 1. 2010 18:19
Sex je zábava chudých,

my, co na to máme, tak chlastáme;-DV

0 0
možnosti

Je tam,můžeme si tykat!

27. 1. 2010 15:57
Tak si to děvče přiznej...

On jenom chce být ten den první...víc v tom nehledej :-)

0 0
možnosti

tibby

27. 1. 2010 12:08
...

No, já opět musim naprosto souhlasit. Nejhorší je ten večerní sex, kdy už chci spát. Takže spíš noční. Celý večer kde nic tu nic, tak pokrčim rameny (protože prostě JSEM zvyklá (tedy byla jsem), že začínal on. ani když jsem se přitulila, že bych třeba něco začla, nic. Pokrčila jsem vždycky rameny a šla si lehnout. A jako by najednou ožil. Ještě samozřejmě chvilku počkal, dokud neupadnu do polospánku, a pak se divil, že jsem protivná. A buzení v pět ráno, že on se probudil a stál mu, to mě taky dovádělo k šílenství. A tu "domácí" frigiditu znám taky moc dobře.

0 0
možnosti

Bucharovic

27. 1. 2010 13:50
Re: ...

No, jen počkejte, děvčátka, až jednou zjistíte, jakou ,,domácí frigiditou" vedle Vás někdy trpíme my - kluci. Jen Vám asi hned tak nedojde, proč to tak je. Ale to je fuk, pořád je dost sekretářek, asistentek, kolegyň a kamarádek, které toho umí využít. A Vy? Klidně si pokrčte rameny a jděte hajat...;-D V.Kroupa

0 0
možnosti

hanička-sluníčko-srdíčko

27. 1. 2010 8:31
Ráno je to nejhezčí!

;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

27. 1. 2010 10:25
Re: Ráno je to nejhezčí!

Že jo?! A ani nemusí tvrdě stát, stačí, když pevně visí...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Kozlík_

26. 1. 2010 19:30
Zdravím Vás, Terezo, kdy zas něco napíšete?

0 0
možnosti

hasmen

26. 1. 2010 19:31
Re: Zdravím Vás, Terezo, kdy zas něco napíšete?

Teď jí neruš... šla si dát na noční stolek kartáček a pastu...

0 0
možnosti

Barbarka_CZ

26. 1. 2010 18:53
karma

Připadám si úplně stejně, nicméně nakonec se vždycky nějak dohodneme a žijeme už pár let ve spokojeném manželství. Nicméně ono "nepochopení" přetrvává...

0 0
možnosti

hasmen

26. 1. 2010 19:32
Re: karma

Nepochopení čeho,jestli se mohu zeptat...

0 0
možnosti

xurek

26. 1. 2010 16:20
Jste trosku mrzuta

:-P

0 0
možnosti

Spravedlivy Cech

26. 1. 2010 15:21
Bohužel, takhle uvažuje spousta dnešních slečen

s kamarádkami si o všem otevřeně popovídá, ale partnerovi nic neřekne a očekává, že má nějaký senzor myšlenek :-).Je mladá, ale ráno ne, večer ne, přes den v práci, jednou týdně stačí...na to je nejlepší najít si nějakýho asexuála který to nebude chtít stejně jako autorka.A přístup "pořád jen já, já, já? všichni mí partneři mají špatné načasování, je to jejich chyba že si se mnou nerozumí, nikoliv moje.." to už je bez komentáře.Teda pokud celý článek není jen jedna velká recese, kterou jsem v tom případě nepochopil...

0 0
možnosti

marvinka

28. 1. 2010 19:48
Re: Bohužel, takhle uvažuje spousta dnešních slečen

Jen k tomu, že partenrům nic neřekne. já z toho právě vyčetla, že to všem partnerům řekla, že se jí do sexu nechce ihned po ránu a když usíná, ale oni to nepochopili, zkoušeli to dál. Ale nic tak zásadního v tom nevidím. Když se jí chce jindy, může to muži dát najevo. Je to o domluvě. Ale kdyby mě nějakej chlap vzbudil v 5 hodin, že nemůže usnout, že mu stojí, tak to bych ho asi kastrovala;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik