Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

permanent

20. 2. 2010 13:42
Souhlasím s Vámi, Terezko.

Mít rád má daleko hlubší význam, než plytké, všude se opakující, slovo milovat. A nejen, že se čeština ztenčuje o libozvučná slova, ale přibývá přehršel slov a zkratek, kterým vůbec nerozumím a hlavně se mi nelíbí. Takové "muhehe, jupííí, lol, palec up, levl, gameska," apod. Např. vysvětlí mi někdo, co znamená btw ??? Nebo taková prdelka (...) v textu ??? Chápu, přebírá se to z angličtiny a mně se to prostě nelíbí. Vám, Terezko, zvedám palec ..... Vy používáte nejen krásnou češtinu, ale i umíte přemýšlet o ne zanedbatelných citových vjemech. Díky - Ludmila Odarčenková R^;-)

0 0
možnosti

PaterovaT

20. 2. 2010 15:54
Re: Souhlasím s Vámi, Terezko.

Ty zkratky Vám vysvětlit nemohu, jelikož sama jejich význam neznám. Přebíráme spoustu slov z angličtiny a domnívám se, že někteří ani jejich význam neznají. Já Vám děkuji za poklonu, kterou jste mi složila, velmi si jí vážím a potěšila mě :-)

0 0
možnosti

karels

20. 2. 2010 7:32
svíčková

Zrovna dneska vařím svíčkovou na oběd... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS