Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J i ř í

7. 3. 2010 6:54
Pozitivní energie

Myslíte, že budete žít lépe, když do sebe necháte proudit negativní energii z takových filmů? Nebylo by lepší se podívat na něco pozitivního nebo ještě lépe si místo TV přečíst knížku?

0 0
možnosti

Jaroslav Záruba

7. 3. 2010 0:01
Tak si to užívejte

Časem z toho vyrostete a bude vám to chybět.

0 0
možnosti

ika

18. 10. 2010 9:28
Re: Tak si to užívejte

Nevyroste, já z toho taky ještě nevyrostla, a je mi přes 40.

0 0
možnosti

piggy25

6. 3. 2010 20:04
a

Kristepane v týhled diskusi se teda slezla parta...

0 0
možnosti

HolmesS

6. 3. 2010 19:59
No

Pokud je článek psán jako humrná rubrika, tak se opravdu povedl. Pukud je to ovšem pravda, tak potěš koště....

Absolutně autorku nechápu, proč takové stupidity musí poslouchat... že by nevěděla, co dělat? Jsme snad lidé, kteří mají zdravý rozum, takže by si snad každý měl dokázat zvážit, zda má smysl se dívat na každou pitomost, i když ji v jeho okolí už viděl skoro každý. Nebo by snad autorka skočila ze 100m věže, pokud by to v jejím okolí dělali všichni? Faktem ovšem je, že měla smůlu, že to na to WC stihla. Pokud by se jí to stalo již na cestě, tak by se pak asi musela věnovat úklidu a myšlenky na hovadiny by jí rychle zmizely z hlavy...

Takže ještě jednou - každý má svůj rozum a může říci i ne, i když se to v dnešní době příliš nenosí.

0 0
možnosti

ValentinaRossi

6. 3. 2010 18:51
...

Jsem rada, ze nejsem sama... Ja se strasne bojim, nemuzu videt skoro ani thriller, nedavno jsem mela panickou hruzu z filmu Sirotcinec, z nehoz jsem videla pouze trailer (je to mozne?!). V noci se mi proste do tmy okolo promitaji vsechny sceny, co jsem videla, a mam pocit, ze jsou realne a ze jsem primo ohrozena... V pripade Sirotcince jsem dokonce musela dve noci po sobe budit pritele, aby me doprovodil na toaletu... chudak. Nicmene si za to muze sam, protoze se rozhodl me lecit sokem a porad mi zhasinal a chodil za mnou s rucnikem pres hlavu (pozn. v Sirotcinci totiz vystupuje jakysi duch chlapecka s nejakou maskou pres hlavu...).

0 0
možnosti

Fanthom007

6. 3. 2010 13:06
holky, vy jste hrozny babovky :D

Moje neter (10) videla pry v nejakem dile nejakeho ceskeho rodinneho serialu, jak se snazi jeden druheho vystrasit umelou krvi na zrcadle atp. Ani po pul roce neni schopna jit sama na wc bo do koupleny, vzdy pred ni nekdo musi jit na obhlidku a rozsvitit.

Ted koukam, ze se to s ni potahne uz celej zivot :-)

0 0
možnosti

hildegardinka

6. 3. 2010 15:13
Re: holky, vy jste hrozny babovky :D

Tím šikanuju přítele každou noc :-P akorát mi táhne na 19 :D

0 0
možnosti

polovinajedne

6. 3. 2010 11:48
film

Tak se schválně mrkněte na tenhle krátký filmeček (a nejlépe v noci):

http://www.youtube.com/watch?v=X-EKQ-GyLak

:-)

0 0
možnosti

Fanthom007

6. 3. 2010 13:00
Re: film

To myslite vazne, ze by tohle melo nekoho vydesit? ;-D

0 0
možnosti

Poslední Czarnian

6. 3. 2010 11:47
Barker

To jsem takhle jednou měl v práci noční, nebylo co dělat, nikde ani noha, tak jsem si četl Věčné zatracení od Barkera. Taky pěkně hnusný.

0 0
možnosti

hph

6. 3. 2010 10:37
Opravdový zážitek ze života

Děkuji, že v tom nejsem sama :) Před pár lety dávali Kruh (americkou verzi) na ČT1 skoro v hlavním vysílacím čase. Dívaly jsme se sice s kamarádkou (holky samy doma), ale od mrtvoly ve skříni jsem ji nutila přepínat na jiné programy (např. když měla lézt z televize), zakrývala jsem si oči, když to vypadalo na další smrt, před koncem jsme si rozsvítily. Stejně jsme pak hodiny nedokázaly usnout. Dala jsem se závazek, že horor už nikdy, a zatím se toho věrně držím :)

Hezký den a přeju další náměty na vynikající blogy. Karma.

0 0
možnosti

pjb1

6. 3. 2010 9:58
Zdravím.

Děkuji za krásný zážitek při čtení a dovoluji si poslat karmičku. Takhle by měl začínat každý den, myslím takovým veselým čtením. Jinak Vás docela chápu, strašidla nejsou, ale co kdyby? U mě se to projevilo před mnoha léty po shlédnutí Čelistí. Vana bylo poměrně adrenalinové místo a i ta toaleta byla docela o život. Ještě jednou díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik