Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kvitecek80

26. 9. 2012 0:39
Je mi Vás líto, ale...

Malá rada propříště -  existuje i možnost tzv. umělého spánku - sice to není levná záležitost, neměla byste však na tento zákrok negativní vzpomínky (takto podobně mi rvali dvě horní šestky, představa, že bych tu hodinu byla při vědomí, mne děsí ještě dnes:-))

A ještě něco - pokud chce někdo blogovat, neměl by mít svůj výtvor plný hrubek, to fakt nevypadá dobře...

0 0
možnosti

isabell

25. 9. 2012 22:59
....

Zážitek fakt nezáviděníhodný, (jak jste stekla z křesla mě fakt vzalo), ale alespoň se vám dostalo ponaučení- běžet s malou bolístkou k dochtorovi hned a nečekat na větší zánět ;-)

1 0
možnosti

huggo1

25. 9. 2012 22:31
Moc pěkně jste popsala

i takové drama. R^

0 0
možnosti

nordica

25. 9. 2012 22:55
Re: Moc pěkně jste popsala

Strašný styl a hrubky navrch :-( To se snad ani na ten zub svádět nedá.

1 0
možnosti

opportunity

25. 9. 2012 22:30
Doplňující otázka:

Kolik to stálo?

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

25. 9. 2012 22:01
Ajaj

to je jak zlý sen..Když si dám odpoledne dvacet, tak se mně občas zdá, že mi vypadl jeden nebo více zubů. Pak se probudím a musím si zkontrolovat jestli jsem celý, a to si vždy pořádně oddechnu. Strašná představa, že by to bylo doopravdy.

0 0
možnosti

PaterovaT

25. 9. 2012 22:40
Re: Ajaj

Tak snad se Vám to nikdy nestane :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik