Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dp11

23. 10. 2012 8:48
No jestli byla silně zatuchlá,

neboli v překladu "strašně smrděla", tak jste ještě mohla požádat řidiče, aby ji vyloučil z přepravy. Podle přepravního řádu zapáchající osoby nemají v MHD co dělat, obtěžují ostatní cestující.

1 0
možnosti

laduk

22. 10. 2012 21:38
hm..

Proč jste ji vlastně pouštěla na své místo, aby vám poděkovala?

1 0
možnosti

kOBLICH

22. 10. 2012 21:07
Nic si z toho nedělejte...

... funící babka ani tak nechtěla sedět, jako jste ji strašně štvala tím, že jste mladší než ona. I kdybyste ji nechala sednout, stejně byste se o sobě dozvěděla věcí...

Nejvíc obdivuju takzvané "rozpustilé důchodce". Francouzské hole pod paží, doběhnout tramvaj, opřít se o ně a těžkopádně nastupovat. Při výstupu už jsou hole zas pod paží.

A vůbec skvělé je pozorovat vystupující vs. natupující v Praze u Holešovické tržnice. To se nedá dobře popsat, ty skoky ze schodů tramvaje a úprk do tržnice (aby něco neuteklo), až taška RVHP poskakuje po dláždění, to se musí vidět ;-D

4 0
možnosti

AlesPresler

22. 10. 2012 20:51
Tento problém se řeší od doby,

co městská hromadná doprava existuje. Holt je neslušný stařík, ale i neslušná mladice. Čím jsem starší, zjišťuju, že stále více pouštím sednout ještě starší. Ale musím přiznat, že abych o tom psal blog, mě ještě nenapadlo...

2 0
možnosti

VN63

22. 10. 2012 20:35
Být má dcera tak koupíte pěkně zleva i zprava

!!

3 1
možnosti

Gotrong

22. 10. 2012 20:47
Re: Být má dcera tak koupíte pěkně zleva i zprava

Být na jejím místě tak zleva i zprava koupí ta babka!!

12 0
možnosti

isabell

22. 10. 2012 20:26
......

R^ byla jste pohotová, to jste měla vlastně štěstí v neštěstí. Já se takhle nedávno zvedla i bez významného pokašlávání a místo poděkování jsem dostala parádní držkovou za to, že je to sedadlo vyvýšené a onen chrchlající starý pán se na něj nedokázal vydrápat.

Také jsem jela až na konečnou a ta vyšší sedadla jsou hned za řidičem, tudíž jsem zjistila že je půlka busu prázdná, až když jsem si stoupla.

Na jiné sedadlo jsem si už radši nesedla, kdyby se náhodu stařík usmyslel, že se přesune na, pro něj dostupnější místo, ale zůstala jsem mu stát nad hlavou a nespustila z něj oči. Netvářila jsem se ani naštvaně, ani jsem se neusmívala a i tak pán po dvou zastávkách nevěděl kam s očima ...

4 0
možnosti

škovras

22. 10. 2012 20:24
Asi bych se zachoval stejně

R^ , byť nemám problém uvolnit komukoli místo. Slušnost by měla být oboustranná. Štvou mě babky, které posadí své 10leté vnouče a pak se klátí nad dalším cestujícím, aby je pustil sednout. No, taky výchova. Hlavně, že od stejně starých cizích dětí očekávají, či spíše vyžadují místo.

7 0
možnosti

starahomolkova

22. 10. 2012 19:49
Správně

jste udělala.

10 0
možnosti

VN63

22. 10. 2012 20:36
Re: Správně

jak to, že takové příspěvky nemažete?

0 1
možnosti

ctvrta.sudicka

22. 10. 2012 19:30
***********

Sedla bych si nazpátek úplně stejně jako vy a ještě s připomínkou "Promiňte, ale není mou povinností vám uvolnit místo." A tečka.

4 0
možnosti

VN63

22. 10. 2012 20:37
Re: ***********

doufám že vám to někdo jednou také vrátí

3 1
možnosti

Pan Chrysopras

22. 10. 2012 19:30
holT

!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik