Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bezdomovec v popelnici a já?

Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici.

Patřím k těm lidem, kteří se snaží ulehčit přírodě aspoň tím, že třídím odpad. Pravidelně v neděli vezmu svůj speciální koš a vyrazím s pocitem důležitosti k blízkým barevným popelnicím.

Tento víkend jsem z důvodu paralizující bolesti zubů nedokázala vykonat žádnou domácí práci a tak po návratu z pracovního dne jsem se rozhodla dohonit vše, co se dá. Pustila si staré hity, v úctě k sousedům a k sobě samé si je raději nezpívám, neboť to je věc, kterou skutečně neovládám. Stáhnu žaluzie, abych se ujistila, že mé taneční, uklízecí kreace budou tajemstvím jen mého bytu a králíka Boba. Garsonka po hodině aktivnějšího úklidu opět vypadá jako příbytek slečny. Ted už jen dojít s košem a mám padla. Hurááá!

Popadnu koš, venku je již tma a já se kochám pohledem na padající listí. Vysypu plasty, vyhodím sklo a vrhám se k papíru. Při beztarostném otevírání víka, kdosi zvolá „zavři“! Krve by se ve mně nedořezal! Co teď? Šok, který jsem právě prožívala mě přimrazil v neobvyklé pozici. Připadalo mi, že jsem přikovaná na místě hodiny, i když se jednalo jen o několik vteřin. A opět to známé „zavři“! Bezmyšlenkovitě a s kapkou statečnosti jsem se podívala dovnitř modré popelnice. Ležela tam skutečně osoba čpící alkoholem a nedefinovatelným zápachem, který by nikdo v popelnici na papír nečekal. Ve své slušnosti jsem chtěla ze sebe vyhrknout aspoň "dobrý večer". Zatím jsem se jen zmohla na prolížení té podivně ležící osobu a stále jsem držela v ruce papírovou tašku, která měla směřovat dovnitř. Co s tím? Z mé úvahy mě opět vyrvalo „nečum a zavři sakra“! (to sakra bylo o dost vulgárnější)

Jak to se mnou mluví, pomyslela jsem si! V jistém návalu vzteku jsem hodila plnou tašku papíru dovnitř, zaklopila během desetiny vteřiny víko a dala se na zběsilý úprk! Slova, která se linula z popelnice se nedají prezentovat! Za dveřmi jsem se opravdu rozesmála nad svým hloupým činem, což kráter po zubu vážně nepotěšilo.

Teď v bezpečí domova si říkám, zda jej mám litovat. Vždyt je to hrozné, spát v popelnici...vlastně být na ulici...Kolikrát jsem už slyšela, jak takového nebožáka slisovalo popelářské auto, neboť ze spánku s litry krabicového vína pod kůží Vás jen tak něco neprobudí. Hrozivá představa! Mám to někomu nahlásit anebo jej nechat lhostejně jeho osudu? 

Autor: Tereza Paterová | středa 26.9.2012 20:00 | karma článku: 12,97 | přečteno: 1029x
  • Další články autora

Tereza Paterová

Sbohem, meruňková marmeládo!

Nedávno jsem se probudila s chutí na kakao a obyčejný rohlík s máslem a meruňkovou marmeládou. Naštěstí mám obchod opravdu kousek a tak jsem s nadšením vyrazila. Vstoupila jsem do příjemně vychlazené prodejny s jasným cílem nákupu a rozhodnuta, že se nenechám ničím jiným zlákat.

8.8.2013 v 13:35 | Karma: 22,85 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Cestování v MHD aneb mám si nechat všechno líbit?

Nechci dnes řešit generační problémy či otázku, zda se má či nemá uvolňovat v MHD místo k sezení starším občanům. Většinou se setkám s poděkováním, někdy mé automatické, milé gesto nemá žádnou reakci, občas se setkám i s odmítnutím a stává se, že reakce by se dala označit za silnou negaci. O MHD v Praze by se dalo napsat tisíce blogů a stále bychom měli prostor k tomu, abychom psali dál a dál. Můj dnešní příběh jsem se, ale rozhodla publikovat.

22.10.2012 v 18:28 | Karma: 31,62 | Přečteno: 2056x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

První láska...

To gentlemanství v podobě, kterou by jen člověk těžko hledal v tak mladém chlapci. Jen se v zájmu malých slečen modlím, aby mu to zůstalo a nedvořil se tím, že dívky bude tahat za vlasy či jim ničit bábovičky!

16.10.2012 v 22:01 | Karma: 12,25 | Přečteno: 807x | Diskuse| Ostatní

Tereza Paterová

Zubař aneb můj včerejší skutečný horor!

Předtím než začnu popisovat svůj včerejší zážitek, tak bych ráda předeslala, že se o své zuby opravdu starám. Čístím je dvakrát denně, používám mezizubní kartáčky i zubní nit, snažím se docházet pravidelně! Bohužel je můj chrup v žalostném stavu, i když jsem do něj investovala majlant!

25.9.2012 v 21:43 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1981x | Diskuse| Osobní

Tereza Paterová

Zpověď

Pokaždé, když se vracím domů, se před mojí ulicí nadechnu ve své hluboké dekadenci a vyhlížím Tvé auto. Stál by si tam aspoň zpola tak zmatený a rozervaný jako já? Zakletá v čase, v dobách minulých.

24.9.2012 v 12:10 | Karma: 8,94 | Přečteno: 887x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

Tlaková níže přinese mírné ochlazení. O víkendu bude oblačno, přijdou i bouřky

2. května 2024  6:54

Přímý přenos Silný vítr a nebezpečí vzniku požáru na vybraných místech v Česku hrozí ještě ve čtvrtek, výstrahy...

USA uvalily nové sankce na stovky subjektů. V Rusku, Číně i na Slovensku

2. května 2024  6:49

Spojené státy americké uvalily nové sankce na stovky osob a právnických subjektů. Souvisejí hlavně...

Zřícená dálnice v jižní Číně má již 36 obětí, další pátrání komplikuje počasí

2. května 2024  6:23

Nejméně 36 lidí zemřelo v hornaté oblasti na jihu Číny, kde se ve středu po silných deštích zřítila...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik