Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

jana.krcova

12. 1. 2010 22:35
..

ty košilky, to máte pravdu. Já sama bych ven takhle nevyšla, mám ráda teplíčko:-) Jen jsem se trošku pozastavila nad větou.."že z nich homosexualita sálá na kilometry daleko"Rv

0 0
možnosti
MP

1bear

13. 1. 2010 0:38
Re: ..

co je na ni zavadneho? 8-o

0 0
možnosti
N

nnyky

12. 1. 2010 22:20
Frajeřina nehřeje!

Dnes by se spíš mělo říci "Móda nehřeje". Ode mne velkou karmu autorko, za téma i podání. A jen pro upřesnění, jsem male (zde mi na této informaci záleží) ;-)

0 0
možnosti
PTDT

Lenka PT

12. 1. 2010 22:15
:-)

Podle svých zkušeností musím říct, že zánět ledvin a zánět močáku nejsou ani tak ze zimy. U nás holky, které vždy bosily tílka a chodily pořádně oblečené, tím děsně trpí. Zatímco některé spolužačky chodí pořád, ať už je jakkákoliv zima, s odhalenými zády a nikdy je nic nepostihlo.

Prostě někdo na to trpí víc a někdo míň.

0 0
možnosti
U

ufonek007

12. 1. 2010 22:21
Re: :-)

To víš některý ještě hřeje to MLÁDÍ. Ale ono se to s časem vrátí jako bumerang.

Samozřejmě že každej je jinej, má jinak tuhý kořínek, navíc v tom určitě hraje roli i jak je otužilý ale asi není od věci že právě tahle móda holých zad není vůbec doktory doporučována.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

12. 1. 2010 22:09
Každému se líbí něco jiného,ale

souhlasím,že některé dívky či ženy by i vypadali hezky,pokud by se oblékli dle své postavy.To není jen o zimě.I v létě vidím ženy navlečené v mini sukni apod.a kolem pasu mají pneu.

Co se týče dívek či žen,které chodí v zimě napůl nahaté nemohu hodnotit - jsem muž.Jen mám poznámku přítelkyně má sexy dceru a ta chodí v zimě napůl nahatá.Je jí 20 a soustavně si stěžuje na bolest zad - podle mne ledviny.Plus od rýmy a dál.

Za článekR^

0 0
možnosti
IX

IfčaX

12. 1. 2010 22:37
Re: Každému se líbí něco jiného,ale

Myslím, že ne - spíš to budou prochladlé a ztuhlé svaly. Ledviny fakt hned tak nenastydnou.

0 0
možnosti
Z

zcek

12. 1. 2010 22:04
jojo

Ano, scéna včera v lékárně. Slečna v minisukni, silonkách a bundičce nad pas kupovala výtažky z borůvek, protože ji prej zlobí močové cesty. No, když budu chodit polonahá v mrazu -8st, tak mě taky budou zlobit. Nemohla bych být lékárník, protože bych ji musela vykopat ze dveří.

0 0
možnosti
U

ufonek007

12. 1. 2010 22:15
Re: jojo

;-DR^ A jako mezi náma jak to ty baby vůbec dělají? Mě jak je pod nulou a vypadne ruka z rukávu tak mám pocit že chcípnu. A co se týče oblečení, docela mě stačí když mám v něčem tenčím vyběhnout ven třeba jen vynést odpadky.

0 0
možnosti
ZV

fichifi

12. 1. 2010 21:59
Teda

je mi čtyřicet a za postavu se nemusím nějak obzvlášť stydět. Ale když vidím mladou holku, co jí nad džínama přetékají špeky a klene se břicho velikosti čvrtého měsíce gravidity, tak se jí dost divím. Soudnost, holky.;-)

0 0
možnosti
S

Sampis

12. 1. 2010 21:27
No tak se nekoukejte,

já taky koukám jen po tom co se mi líbí. Tedy po lidech, co vypadají, že zrovna vylezli z pekla.

0 0
možnosti
KD

SecondWisdom

12. 1. 2010 21:23
Už zase

Já vím, že to říkám asi zbytečně, ale zánět ledvin je bakteriální onemocnění a ne ze zimy. To si jenom matky vymyslely, aby donutily dcery nosit co nejvíce oblečení - mě spíš tak připadá.

0 0
možnosti
ZK

Hudanka

12. 1. 2010 21:16
moje řeč...

Tak to je celkem přesný... ještě me fascinujou ty zužující se kalhoty zastrčený do kozaček, který ještě víc zdůrazní, že má holka postavu ve tvaru hrušky!!! 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik