Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bucharovic

26. 1. 2010 14:12
Možná to už napsal někdo předemnou,

a já nemám čas projíždět celou diskusi, jen si dovolím Vás slečno kolegyně (blogerko) poučit, že my, kluci na to máme ráno chuť proto, protože se probudíme ze sna, který byl nezřídka erotický a taky je od přírody nějak zařízeno, že nám prostě ráno po probuzení VŽDYCKY ,,stojí". Nevím jak je to možný, ale je to tak.;-) Zdravím. V.Kroupa

0 0
možnosti

anžto

26. 1. 2010 14:14
Re: Možná to už napsal někdo předemnou,

R^

0 0
možnosti

anžto

26. 1. 2010 14:05
co řešíš?

mě je to jedno, kldině kdykoliv, ráno je to fajn a když usínám tak se velmi rychle proberu;-D

0 0
možnosti
H

Hmmhator

26. 1. 2010 13:56
Sex je pro deti,

dospeli si vypijou...

0 0
možnosti
MH

mona m.

26. 1. 2010 11:44
Chudak!!!

Tak me napada... rano ne, vecer ne, pres den jste v praci.... vetsinu casu doma travite v koupelne... Vas chlap je chudak... Ale nic proti Vam... mela jsem par typu, kteri to meli jako Vy... nechceste nejaka telefoni cisla? ;-)

0 0
možnosti
P

PaterovaT

26. 1. 2010 13:47
Re: Chudak!!!

Já netvrdím ráno ne a večer ne, chtěla jsem upozornit jen na po probuzení ne a těsně před usnutím ne. prostě potřebuju mít vyčistěný zuby, to snad není přehnaná hygiena nebo ano? a když příjdeme odpoledne z práce domu, tak máme pro sebe několik hodin, tak se proč se omezovat na tu chvíli před půlnocí než usnu? za možnost seznámení děkuji, ale já netrávím v koupelně x hodin denně;-)

0 0
možnosti
S3

Sniper 33

26. 1. 2010 10:38
Není to hop nebo trop

Nevím kde se stala chyba. Jste krásná bytost, ale to samozřejmě neznamená, že musíte pořádat sexuální maraton. Pokud k této " věci " zvané sex máte takový postoj jaký máte proč to na začátku vztahu hned nevysvětlíte svému potencionálnímu partnerovi? Vyhnula by jste se jakékoliv diskuzi proč ne teď, proč ne potom atd. V mém případě je vše o dohodě. Nejsem sex otrokář, ale milovat se můžu zatím kdykoli. Souhlasím s Vámi, že sex zvaný "atomovka" mi nic neříká. Když milování tak se vším všudy samozřejmě při dodržení všech hygienických zásad. Když po ránu? Není problém. Vstanu, proletím sprchou a hurá do " ráje ". A Večer ? Sedněte si při dívání na bednu partnerovi na klín, nenápadně tu bednu vypněte a pak už je to jen na vaší fantazii. Věřte, že neodmítne. Pak už jen můžete bez rušení usínat a nechat si něco krásného zdát. Držím Vám palce.

0 0
možnosti
P

PaterovaT

26. 1. 2010 13:59
Re: Není to hop nebo trop

děkuji Vám za tu krásnou bytost. Jak již jsem psala v jiné reakci, zřejmě jsem použila špatná slova a tudíž jsem z celého článku vylezla jako asexuál, což nejsem. Chtěla jsem jen sdělit, že jsem měla tu smůlu, že zatím všichni mí partneři byli zaměření pouze na dobu po probuzení anebo večer před usnutím. samozřejmě já byla tou, která tu televizi vypínala a o sexu s partnery hovořila jen jsem nebyla pochopena stejně jako zde, což mě dovedlo k myšlence, že jsem jim to sdělovala špatně. Takže děkuji za přispěvek.;-)

0 0
možnosti
O

Obludni_K

26. 1. 2010 10:16
Nádherný příklad

osoby, která se naučila v jednom kuse křičet jen Já Já Já. Nedivte se pak, že dopadáte jak dopadáte a jsem rád že jsem to nebyl já kdo se vám a podobně smýšlejícím připletl do cesty :-)))

0 0
možnosti
P

PaterovaT

26. 1. 2010 14:37
Re: Nádherný příklad

egoista rozhodně nejsem, jen jsem chtěla ukázat, že s některými z Vás není možný kompromis, protože právě takový jako jste Vy se domnívají, že kompromis je pokud se žena přizpůsobí a Vaše fantazije se omezí jen na po probuzení a těsně před spaním. A to z prostého důvodu - probudíte se po erotickém snu, Vaše mužství je v plné zbroji a tak neváháte partnerku probudit, protože po rychlé akci se Vám lépe vztavá, přes den Vás zaměstnávají jiné aktivity a když jdete spát, tak po sexu se vlastně taky lépe usíná, tak proč bych se měl obtěžovat tím, že bych zkusil partnerku uspokojit a třeba i příjemně překvapit jindy, když o to tolik stojí, že? Chtěla jsem poukázat na omezenost některých jedinců bez fantazie, kteří slovo kompromis nemají ve svém slovníku. Vždyt sex ráno může být - stačí mě jen nechat vyčistit si ty zuby.;-)

0 0
možnosti
MP

miss icefyre

26. 1. 2010 9:56
tak

to taky neni uplně jeho chyba, že se vzbudí nadrženej :-) Co tak nějaká snaha? Nikdo neřek, že ho musíte líbat na ústa a dole je mu to jedno jestli máte v puse jako v polepšovně... Moje řešení, pro partnera víc než uspokojivé, pro Vás taky R^ A že Vás probere z polospánku, protože Vás prostě chce - to neni nic, na co byste si měla stěžovat, tím byste se měla chlubit... A poslední poznámka - vážně Vám to stačí jednou týdně????

0 0
možnosti
ZK

SID09

26. 1. 2010 10:35
Re: tak

!;-D

0 0
možnosti
KH

koncepce1

26. 1. 2010 9:46
Ráno po vyčůrání a hygieně

je to super. Nevím, proč to takto dramatizovat. Stačí se dohodnout:-)

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

26. 1. 2010 9:44
No potěš koště...

"Souložila byste všude jinde, jen ne s tím, koho máte doma", a takový to byl slibný vztah... :-P

Bože, doufám, že tohle není reprezentativní vzorek dnešních mladých dam. Chudák synek, jestli na něj čeká tohle...

0 0
možnosti
ZK

SID09

26. 1. 2010 10:34
Re: No potěš koště...

R^!;-D

0 0
možnosti
M

marav

26. 1. 2010 9:41
vážená blogerko

A napadlo vás někdy dát najevo partnerům, že máte chuť se pomilovat ? Z toho co jste napsala vyplývá, že vyčítáte jim, že nedostali chuť během toho sledování blbosti v TV- ale nějak jsem si nevšiml, že byste jen jedinkrát napsala o tom, kdy vy jste byla aktivní- proč jste to u té TV nedala najevo vy - pokud jste to vůbec někdy udělala ? Nebo v tomto ta rovnoprávnost být nemá ? Pokud necháváte aktivitu na partnerech - nedivte se, že to budou zkoušet i v okamžicích, kdy se vám to nehodí a nelíbí. prostě to zkoušejí.

0 0
možnosti
P

PaterovaT

26. 1. 2010 14:04
Re: vážená blogerko

Jak jsem v blogu uvedla to já jsem byla ta aktivní, která se snažila vychýlit ze stereotypu po probuzení a před spaním, třeba právě tou přepadovkou u večeře. jenže i přes veškerou moji snahu, at už názornou anebo formou slovní, partneři stále byli zafixování po probuzení a před usnutím. A tak jsem se jen snažila zjistit zda to takto maji zafixováni všichni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik