Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ODSáckýBolševik

26. 1. 2010 9:14
Stačí to partnerovi říct

;-D;-D    Některé ženské si snad myslí, že muži mají skenery na čzení myšlenek. S kamarádkami se o tom baví, s partnerem ne. Takovou ženskou pánové NEBRAT !!!!

0 0
možnosti
P

PaterovaT

26. 1. 2010 14:09
Re: Stačí to partnerovi říct

Vážený pane, jak je vidět opravdu jsem nebyla pochopena a z blogu jsem vyšla jako asexuální mrcha, co týrá své partnery celibátem. možná je to pro Vás novinka, ale ženy spolu opravdu probírají úplně všechno a jak jsem ve svém blogu uvedla, tak jsem s partnerem o tom mluvila, názorně mu ukázala, že je daleko zábavnější se překvapit třeba před zminovanou večeří než mít sex stereotypně v tu samou dobu. Jenže to nepomohlo a já veřejně odmítla pomyšlení, že se dalších 40 let budu probouzet s tím, že budu mít sex pouze v tuto dobu,kdy mi je to nepříjemné. Děkuji však za názor.

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

26. 1. 2010 7:29
Jestliže tě něco nutká, pak to spraví soulož prudká!

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

26. 1. 2010 7:31
Re: Jestliže tě něco nutká, pak to spraví soulož prudká!

Mám smůlu s.....re mě Klaus

0 0
možnosti
W

wiki5.5

26. 1. 2010 6:03
proste to shrnte

jsem jako vetsina zenskych a nechci sex

0 0
možnosti
MV

Martin V

26. 1. 2010 7:27
Re: proste to shrnte

:-)R^

nechápu, proč kvůli problémům s ústní hygienou odmítá sex. Mohla by si dojít k nějakému dentistovi nebo ústní hygieničce.

0 0
možnosti
R

RobertCZ

26. 1. 2010 0:27
Po ránu... jak kdo

Já dlouho slýchal o jiných sexuálních potřebách a o ženské sexualitě a  a jak ji my muži musíme respektovat. Protože je křehká a ženy mají jiné nároky a vůbec. S věkem vidím víc a víc, že muži jsou MNOHEM závislejší na okamžité náladě, zatímco ženy se spíš dokážou přizpůsobit. Možná, že je nejvyšší čas začít mluvit (realisticky) o mužské sexualitě a mužských potřebách :-)

-

Adriana Suska blogovala nedávno o tom, že ti chlapi zas tak moc o ten sex nestojí... A že ženy se spíš stěžují, že po pár měsících mají spíš sexu málo...  :-)

-

P.S. Sex po ránu má vskutku svoje specifiká. Ale když je dobrá vůle (na obou stranách), dojít se vyčůrat a vyčistit si zuby zas TOLIK času nezabere... 

0 0
možnosti
JD

Hanes007

26. 1. 2010 9:09
Re: Po ránu... jak kdo

No to P.S. bych viděl jako odpověď pro autorku, proč třeba mě ženy po ránu přitahují. Pod peřinou je teplo, těla jsou zahřátá, žádné studené nohy a hebká kůže po vstřebání tělového mléka z večera. V

Jestli tak po ránu působí i chlap to nevím, na toho jsem po ránu nikdy nesahal ;-D

0 0
možnosti
FK

manilaman

26. 1. 2010 0:01
Docela vas chapu

Kdyz jsem byl tak asi 22 nebo 25 let mlady, taky jsem se neohlizel. Po ranu totiz se hormony nahromadi nejvice, pokud to nevite. Pres noc se testasteron navyrabi a rano to stoji jako minareta ve Svycarsku. Tak se tem klukum nedivte. Je to priroda. Oni sami nevi proc maji chut po ranu vic nez v poledne. Za leta jsem dosel k tomu co rikate vy. pokud neni prvni ranni hygiena, nema cenu se pokouset. Ovsem to prijde s vekem. A pak, jeste jedna vec. Asi jste po ranu takova tepla, hebka, pro nej urcite neodolatelne sexy, tak proto. A kdyz se na vasi fotku divam, tak se jim ani nedivim. ;-D

0 0
možnosti
MM

Monty M.

25. 1. 2010 23:37
...

docela smutnej clanek...

0 0
možnosti
VTG

Vladimír054

25. 1. 2010 23:11
Děkuji!

Děkuji Ti, Bože, že jsi mne buď nechal narodit dřív a vyrůst v době, kdy takovéhle ženy nebyly, anebo, jestli byly, tak jsi mi je odklidil z cesty. ;-)

0 0
možnosti
AK

Alka.24

25. 1. 2010 23:14
Re: Děkuji!

;-D Chválím, má se i děkovat a né si jenom stěžovat;-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

25. 1. 2010 23:02
pak to nebyl ten spravny

pro Vas. proste mate jine nacasovani a je lepsi si nejprve promluvit, kde je pro Vas problem. Pokud slysi, pochopi a vyjde vstric, pokud nepochopi, lepe hledat takoveho ktery Vam vyhovuje. Existuji i muzi, kteri kdyz na to po ranu jdou, tak se daji do pucu. Ne vsichni jsou prasatka. :-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 23:06
Re: pak to nebyl ten spravny

Zbytecny recicky, my vime co se od nas chce ! Si vas jednoduse bez reci podame a je po ptakach !!:-))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:59
Horsi je jak ten "Bimbas "pozna ze Ona to mysli

to sve "NE" doopravdy a pouze se ho nesnazi navnadit?:-))

0 0
možnosti
PK

Ccecil

25. 1. 2010 22:55
Teda karma nic moc

zato výživná diskuze. I to se cení R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik