Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:19
To jsou vyrazy, prej zvednutej "bimbas":-))))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:20
Re: To jsou vyrazy, prej zvednutej "bimbas":-))))

Ps. To je pro mne novinka ze pri chtenem curani se zveda bimbas !:-)))

0 0
možnosti
AK

ak1975

25. 1. 2010 22:18
po ránu

Jak je psáno v Koránu, nejlepší je po ránu :-) . Ale vážně.  Je plno věcí co se mění s partnery, věkem a zkušenostmi. První erotický budíček nesnášela, druhá ho chce.  První neměla ráda orál, druhá jej miluje.  A co se týče času. Nikdy nebudete oba sladěni na stejný čas. Jen jde o to zkusit najít průsečíky kdy vyhovuje oběma. Hodně štěstí do hledání a pokusů. R^

0 0
možnosti
P

PaterovaT

25. 1. 2010 22:32
Re: po ránu

Děkuji za reakci;-)

0 0
možnosti
LO

permanent

25. 1. 2010 22:12
Teda chlapi,

nechci Vám do toho moc kecat, ale není to náhodou po ránu tím, že ráno potřebujete čůrat, tudíž se Vám bimbas zvedne ??? Můj muž tomu říká Wasserspreitz. :-))) Ludmila Odarčenková

0 0
možnosti
PK

dolch

25. 1. 2010 22:16
Re: Teda chlapi,

Přesně, když se chce čůrat pánovi, je potřeba to využít. Když se chce čůrat paní, tak to nejde :-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:08
Je to tak jak pise autorka, nekteri maji po ranu

v hubince jak nakakano a libani je lepsi vynechat !:-)))

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:05
Proc nereknec ANO Mano? - ty klikyhacky nad N si musite dom

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:07
Re: Proc nereknec ANO Mano? - ty klikyhacky nad N si musite dom

sakra to sem zvoral, to melo byt "nereknes":-))

0 0
možnosti
VH

Můj názor:

25. 1. 2010 22:05
Je to chemie

Nedávno jsem někde četl, že muži mají hned ráno vyšší hladinu mužského hormonu - testosteronu. A ten má také, mimo jiné, zásluhu na zvýšené chuti k sexuální aktivitě. Být mladý, taky jsem to ani nepoznal. Protože jsem na to měl chuť neustále a po ránu asi ještě o něco více. ale s přibývajícími roky už tu zvýšenou "biochemickou" hladinu muž na sobě pozná, a snaží se jí využít. Když se zrovna tak "daří". Podle fotky autorky blogu - to zatím nemůže být její problém. Je mladá, tak ať si naplno užívá.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

25. 1. 2010 22:03
Jakze to rikal ten Mensik? Rekla jsem ti ne a ty si me zbled

My vam prece nemuzem rict ANO hned.

0 0
možnosti
V

Vikina

25. 1. 2010 21:57
Hele, Terezko, neke!

Přiznej se, že jsi ten blog napsala hlavně proto, abys naštvala všechny ostatní holky, co maj nad pětadvacet :-P;-).

0 0
možnosti
P

PaterovaT

25. 1. 2010 22:02
Re: Hele, Terezko, neke!

v tom můj záměr vážně nebyl;-D

0 0
možnosti
E

eNden

25. 1. 2010 21:50
Tak například já

vůbec nevím o čem to vlastně píšete. O nadsázce není ani vidu, o čem to je? O kartáčku na zuby?8-o Vůbec nevím co mě vedlo přečíst to až do konce. Možná to, zda se to nakonec obrátí k lepšímu. Bohužel k tomu nedošlo. ;-(

0 0
možnosti
P

PaterovaT

25. 1. 2010 22:04
Re: Tak například já

Pro mě důležité, že byl Vámi článek přečten a že byla napsána reakce:-P

0 0
možnosti
P

PaterovaT

25. 1. 2010 21:38
Asi chyba slov

Zřejmě se jedná o chybu mého psaní, tento blog jsem chtěla pojmout s trochou nadsázky a díky reakcím vidím, že se mi to nepovedlo. Sex jednou měsíčně? Nevim, kde se v mém bolgu objevilo, že chci sex jednou měsíčně. TO ROZHODNĚ NE (to je velmi málo) Chtěla jsem spíš podotknout, že jsem se ve vztazích dostala k jenom ráno-před spaním a muž odmítal i přes jakoukoliv debatu, i přes mé snažení ho ukájet i v jinou dobu než ráno - před spaním nic neudělal. televize měla být symbolem pro nudu, kterou jsme mohli spestřit jinak, což se mu zřejmě nechtělo, společnou sprchu beru jako možnost předehry, kterou asi nechtěl využít. Chtěla jsem jen vědět zda všichni muži preferují tento čas nebo jsem jen byla s někým, kdo to v jiný časový termín nemůže ani cítit? Vědomí, že mě muž budí kvůli svému chtíči mi nepříjde zrovna jako nejlepší partnerský nápad.Takže jsem špatná partnerka jenom protože nemám ráda sex po ránu a těsně před usnutím? Prostě se omlouvám za špatně napsaný blog.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

25. 1. 2010 21:42
Re: Asi chyba slov

Napsala jste to dobře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik