Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Edmundek

6. 3. 2010 7:29
hahaha

takhle se po ranu nastartovat do vesela se uz hodne dlouho nepovedlo :-)  dik

Divat se s tebou na horor musi byt fakt zazitek ... dvoj-nasobny ,-) R^

0 0
možnosti
V

Vikina

6. 3. 2010 2:51
Terezko,

Ty jsi prostě naše Terezka! Malá Terezka :-). Ta Tvoje kočka musí být z Tebe pěkně vyvalená -myslím, že se od Tebe brzy odstěhuje. Jestli má jenom trochu rozumu, tak určo :-P;-) ! Takže je Ti jasné, co musíš co nejdřív udělat ;-D.

0 0
možnosti
JS

Jana S.

5. 3. 2010 23:36
Jejda, to jsem presne ja

Naposledy jsem videla  z hororu prave Ringu, japonskou verzi Kruhu, a doted mi z toho beha mraz po zadech. Normalne mi horory neavdi, ale tahle japonska verze me nejak dostala. Americkou jsem videla take, ale byla takova nejaka nemastna neslana, asi proto, ze jsem driv videla tu desivou japonskou...

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

5. 3. 2010 22:27
takhle jsem se nezasmála, ani nepamatuju

Na horory se nedívám, nevydržela bych psychicky. I tady jsem si musela rukou zakrývat ten hnusný obrázek. Ale napsala jste to úžasně, málem jsem se smíchy zadusila. Takže dík :-) JK

0 0
možnosti
P

PaterovaT

5. 3. 2010 22:59
Re: takhle jsem se nezasmála, ani nepamatuju

Jsem ráda, že jsem Vás pobavila ;-D 

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

5. 3. 2010 22:13
vesele povidani :-)

(to jste asi slyset nechtela, co? :-) )

Zasadni chyba je, ze nemate doma chlapa, aby vrazdici bestii zahnal. To pry jeste celkem zvladame :-).

A lituju kocku.

Ja osobne se na horory taky nekoukam. Ani sam ani s nekym - me proste nevbavi (az na vyjimky... ale treba Vetrelce neberu za horor, to je cistokrevna sci-fi).

0 0
možnosti
AR

Don don

5. 3. 2010 22:11
tak

já dal večer Paranormal activity a v půl čtvrtý jsem se vzbudil. A bylo po spánku

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

5. 3. 2010 21:13
28 dní poté

jsem si jednou spletla 28 dní poté s Dnem poté tj. zombie horor s katastrofickým filmem. A to jsem si ještě k tomu pěkně zapálila svíčku a seděla pěkně potmě. Po dvaceti minutách jsem šla rozsvítit a když po dalších 10 přijeli naši, byla jsem blahem bez sebe. ;-D

0 0
možnosti
L

lele

5. 3. 2010 21:08
Já to mám podobně,

ale s detektivkami, na které se dívám v noci. Pak jsem z toho paranoidní, jako že partner mě chce zavraždit a tak, ale dvdýčka si kupuju furt dál. Takže na jednu stranu chápu, ale na horor bych se nepodívala, a to ani ve dne. Ani na Čelisti ... ;-D

PS: Ta matka s dítětem byli ze světa spíš sprovozeni než zproštěni ...

0 0
možnosti
P

PaterovaT

5. 3. 2010 21:13
Re: Já to mám podobně,

ÁÁÁÁ chybička se vloudila ;-D

0 0
možnosti
IM

le_petit_lapin

5. 3. 2010 20:51
Japonskou verzi jsem ještě neviděla

a prý je to několikanásobně horší, ale mně úplně stačil Kruh americký. Dívala jsem se na něj s kámoškou na privátě, ona pak odjela a já jsem zůstala tři dny sama doma, v půdní vestavbě, kde meluzína uměla mezi trámy dělat divy a tak jsem měla každou noc zapnuté rádio, abych ty strašidelné zvuky neslyšela. Jo a televizi i s milou Samarou jsem zamkla do vedlejšího pokoje, aby na mě mrcha nemohla ;-) A to jsem myslela, že jsem "hororu vzdorná". To že jste se dívala sama je čisté šílenství a už to, prosím, nikdy nedělejte8-o

0 0
možnosti
P

PaterovaT

5. 3. 2010 21:12
Re: Japonskou verzi jsem ještě neviděla

;-D tak to je taky výborný zážitek ;-D Kruh jsem jen tak tak přežila s partou kamarádů, ale druhý den mi vyply a zaply elektřinu a šumící televize mě málem zabila ;-D nejhorší byla záhada "Blair Witch" na chatě v lese a ted ta strašná Nenávist - nikdy víc ani jeden z těchto filmů ;-)

0 0
možnosti
S

Satyriana

5. 3. 2010 20:39
Ale

teď, teď už je to bání se docela příjemné, žejo ? ;-) No, aspoň příště víte o dalším druhu filmů, které je lepší sledovat přitulená k čemusi jinému, než plyšákovi. Byl by rád...

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik