Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hmmm.........

29. 1. 2010 4:11
Ona autorka je docela pěkná samička...

...je-li fotka u blogu její...ovšem ze všech jejích příspěvků přímo čiší komplexy vůči opačnému pohlaví...že by o ni nestálo, protože neví, kde se píše správně i/y?:-) nuže, slečno Paterová, hýčkejte si své pubertální ideály, ona Vás ta afektovanost přejde, až budete pořád hrdě sama...;-D

0 0
možnosti
A

Alfie

28. 1. 2010 22:20
Zkuste elektronickou cigaretu

Nikotin do těla dostanete, ale dělají se i bez něj. Ovšem hlavně zachovávají onen rituál "něco žmoulat v ruce, potahovat a vyfukovat 'kouř' ". A při tom všem neškodí zdraví - o nic víc, než káva nebo sklenička alkoholu.

0 0
možnosti
PK

Kepi2

29. 1. 2010 0:50
Re: Zkuste elektronickou cigaretu

To je pěkná blbost. Morální kocovina z toho, že jsem si po několika měsících zapálil, je lepší mnohem lepší lék. Nějaké žmoulání nikotinového nesmyslu nikoho ze závyslosti nevyvede.

0 0
možnosti
AS

bezec.........

28. 1. 2010 19:03
huli,huli.....

slecna mela kourit neco jineho a nakonec to pochopila sama ooooojeeeeeeeeeeeR^

0 0
možnosti

vzorecek

28. 1. 2010 18:52
Krásné

Slečno, mluvíte mi z duše. Jsem takový ten ,,sváteční kuřák,, přes den by se mi z toho udělalo šoufl, ale u vínka či piva......no ale pak to stojí za to. To nevadí, že mám druhý den hlavu jak krychli (no ráno toho samozřejmě lituji a kaji se a zapřísahám, že už dost) Ale můj názor zůstává takový, že heslo všeho s mírou (ne s Mírou) platí na vše. On člověk měl, má a bude mít pořád nějaké neřesti. A pokavaď s tím nikoho kromě sebe neobtěžuji tak prostě občas hřešit budu.

0 0
možnosti

tomas_s

29. 1. 2010 8:25
Re: Krásné

Tak tak...

0 0
možnosti
V

VentreSaintGris4

28. 1. 2010 17:50
Přestat kouřit není nic složitého.

Důležité je opět nezačít. Tím nemyslím, že někdo to nevydrží a po pár týdnech absťáku si opět zapálí, ale že si třeba po 5 letech řekne, proč vlastně nekouřit, když mi to chutná a na světě je tak málo radostí. Tak proč si ve jménu pofidérního zdraví či dokonce nějaké kulturně-aktivistické antikuřácké determinace odpírat, co mi chutná. Sám jsem takhle přestal a začal kouřit už dvakrát a ty kuřácká/nekuřácká období byla vždy mnohaletá. Momentálně nekouřím už skoro 2 roky, ale stejně vím, že jednou zase začnu, protože si nevzpomenu, proč jsem vlastně přestal.

Jinak pokud potřebujete nějakou oberličku, tak doporučuji elektronickou cigaretu. Já jsem s ní během týdne zcela nahradil klasické cigarety  a do půl roku přestal používat i tu.  Prostě najednou jsem si uvědomil, že už jí ani nevytahuji z pouzdra. Navíc je ideální pro to nutkání "mít cigaretu v hubě" právě u piva v hospodě či na baru, což žádný prášek ani náplast nenahradí...

0 0
možnosti
RH

richardhorak

28. 1. 2010 17:03
Jste daleko větší vítěz!

Není umění kouřit. není umění nekouřit. Umění je, si veškeré slasti, které nám život nabízí, užívat bez závislosti, včetně cigarety. Též nekouřím. Ale když jdu jednou za 14 dní v pátek do naší hospůdky, posadím se, dostanu pivo s nádhernou pěnou, vytáhnu cigaretku (Marlboro, jelikož si to můžu díky nekouření dovolit) a labužnicky si zapálím. Je to slast. Pokuřuji si a závislí kuřáci se žlutými prsty na mě zírají a závidí mi, jak moc mi to chutná. Protože oni kouří jen ze zvyku, bez chutě, Viceroyky -značka, která s cigaretou nemá nic společného. Během večera jich vykouřím, třeba i deset, ale jakmile vyjdu z hospůdky zpět na ulici - cigarety pro mě přestávají existovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3008x
Neobyčejně obyčejná dívka, co postupem času přestává čekat na to, že pozná neobyčejně obyčejného muže a své sny si raději plní i bez něj...ale i tak v koutku duše naivně doufá, že pozná lásku, co by rozněžnila i návštěvníky kinosálů :-)

Seznam rubrik